przywitajmy się

dzień dobry, chociaż powinnam napisać dobry wieczór.

Mamy marzec, co oznacza, że wiosna już właściwie puka do naszych okien. Jednak zanim na dobre zawita, nadchodzi wielkimi krokami nasze małe święto.

8 marca- Dzień Kobiet

Myślę, że kwiaty kocha większość z nas, jest ich wiele, każda lubi co innego, jednak jest jeszcze coś, co kocha wiele kobiet, cóż to? Słodycze! Mimo, że często traktujemy to jak zakazany owoc, to pięknie opakowane mogą sprawić ogrom radości i taki prezencik zapadnie w pamięć.

Jakiś czas temu skleiłam błyszczącymi papierami (na które, swoją drogą, przypadkiem trafiłam podczas zakupów w Aldi) małe pudełko na czekoladkę, mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu!



Wierzch pudełka ozdobiłam dołączonymi do zestawu naklejkami


W środku miłe przywitanie i wycięta srebrna falbanka



Do wyklejenia pudełka użyłam:








Komentarze

Popularne posty