sznurki i pastele

Tak jak zapowiedziałam, kartki lądują na blogu💖

Przewodnie kolory to pastele, chyba moje ulubione, pasują do każdej okazji i można zestawiać je ze sobą do woli. Tym razem decydującym elementem był sznurek, ponieważ kartki robione są na takich samych papierach bazowych, dodałam do niech również serduszka. Myślę, że dodają one takiej serdeczności i ciepła, na przykład jeśli chcielibyśmy powitać nowego członka rodziny, lub podarować coś delikatnego na Chrzest.

Biały kwiatek pasuje zarówno do chłopca i dziewczynki, ponieważ jest delikatnym akcentem, który w mojej ocenie dopełnia całość. :)

W rogu kartki umieściłam małą karuzelę, którą wiesza się często nad kołyską, jest ona ślicznym, delikatnym elementem, który nie dominuje, ale mam wrażenie, że bez niej byłoby trochę pusto...

Najlepiej pracuje mi się na kwadratowych bazach kraftowych Papermania 13,5x13,5 cm, takie też wykorzystałam w tym przypadku.

Koniecznie powiedzcie co sądzicie o takich uniwersalnych i prostych kartkach, które pasują na wiele okazji i dla każdego malucha. 

Czego użyłam?
sznurki w dwóch kolorach

 papierowe kwiatki
 wykrojniki serduszka
 wykrojnik karuzeli
 stempel ,,Dla Ciebie"

papiery bazowe


Komentarze

  1. Świetnie wygląda ten sznurek. Reszta faktycznie dodała uroku. Lubię minimalizm.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty